Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

latfis!

Av Frida Lindberg - 16 oktober 2008 09:35

ja,jag vet. Jag har inte skrivit här på evigheter. Men även en bloggamatör som jag måste få ta en sk. "bloggpaus". Men nu är jag tillbaka med lite smått&gott om mitt liv. Jag hoppas att det blir intressant och att ni tittar in här dagligen:)


 Så, what have happened so far?

*Börjat på BF, det är superbra!

*Börjat sjunga en massa mer.

*Fått en massa nya härliga kompisar!

*singellivet har börjat, start look for some steamy love!

 såklart är det en massa annat också, och saker som komma skall.


Ja, mitt liv just för tillfället är ett virrvarr av känslor. Lycklig,arg,ledsen,glad. Ja, ni vet? Just nu är dagarna som en stor och läskig berg&dalbana som man inte riktigt vet när den tar slut. Men jag klarar allt, jag är en stark pangbrud. Sen är jag ju med mina kompisar nästan 24/7 och sånt tycker jag är det bästa som finns!=D Sen på tal om känslor och att må pyton ena dagen och den andra så är det prima; jag är en kämpe! Inte fan ger jag upp eller:)    JUSTJA! Vi har haft fältstudier hela veckan, det var verkligen kul! Det innebär att man besöker 10 kommunala verksamheter i Härnösands kommun, går på studiebesök och ställer frågor osv. Det bästa stället var på Rosens dagcenter. Skitnajs folk. jag passade väl in antar jag!

Tror jag vill ha praktik där sen, pyssla hela dagarna med roliga människor.


Nej, nu ska jag klä på mig och dra till skolan, så får vi hoppas att therese håller mig sällskap på bussen annars blir det en tråkig resa!


PUSS PÅ ER!:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lindberg - 23 januari 2009 14:35

nu är det dags att avancera vidare till en annan blogg, jag hoppas mina läsare följer med mig även där:)   puss och tack för mig bloggagratis.se!   http://fridolfandersson.blogg.se ...

Av Frida Lindberg - 22 januari 2009 12:04

Mhm, gött med sovmorgon!=D  Sitter i skolan nu, magen full med pannkakor och halsen är tränad efter en såååånglektion,lalalala! Nu har vi engelska i två timmar~rast~ en timme svenska. KUL! Sen när jag kommer hem måste jag städa huset, eftersom det k...

Av Frida Lindberg - 21 januari 2009 21:09

Jäklar vad trött jag är, känner det nu när jag satte mig ner. Det har varit full rulle hela dagen! En massa pluggande, där vi började med nåt stort arbete kallat "vägen till den jag är". Det verkar spännande så det ser jag fram emot. :) Sen hade vi s...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 19:20

noel lindberg(Noel ville skriva sitt namn) Och nu ska ska det duschas, ha en trevlig kväll!=D ...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 16:58

Gómat blev det i alla fall, mästerkocken själv om man får säga så!;D Noel verkade tycka om det i alla fall!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards