Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Frida Lindberg - 25 maj 2008 20:30

ja, som ni ser så har jag ju legat på latsidan igen och inte skrivit, på länge!

ajabaja,latisfrida!:( men nu är jag här igen, förhoppningsvis med rykande heta uppdateringar varje dag.

Ja, man kan ju säga att senast jag var aktiv på den här bloggen så var jag kanske inte levde mina allra lyckligaste dagar, men jag kan säga att livet är bra igen och jag är lycklig:) alla har sina ups'ndowns och jag lär mig mycket av båda delarna hela tiden! ja, så vad har hänt i helgen? min fredag tillbringade jag med Malin, det var ganska mysigt även fast tröttheten tog över rätt mycket av kvällen, sen i lördags var jag hos morsan och käkade middag, vilket inte uppskattades av mig eller någon annan;o sen drog jag hem, kollade på schlagerfestivalen. kvällens favoriter var island och Norge!=D sen la jag mig tills min söte lullige flicka ringde och sa godnatt( hon är toppen!) ja, och idag så har väl dagen flutit på med blomsterplanterande, joggning och lite annat smått och gott=)


vi hörs och ses din lille get! PUSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards