Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Frida Lindberg - 3 juli 2008 13:59

Nu är snart Håkan på väg med sitt band och ska speeela, åh så fantastiskt underbart! Han är min absoluta favoritmusiker, hans stämma är inte alltid ren men nog fan är texterna helt kanonbra! Han ska spela kl 20.00 den 5/7 på Sundsvalls Gatufest. Missa det inte! Jag längtar så otroligt, jag ska dit med massa klasskompisar vilket inte är varje dag ändå. Men Malin jobbar,stackarn. Hon som ville följa med, men jag får knäppa mycket kort och filma :) Och sen, på söndag...

Vet ni vad som händer då? 1ÅR FÖR MIG&MALIN!<3 shit,jag minns det som igår. Alltihopa, det sitter stenklart i minnet fortfarande, en fantastisk tid, även fast det har funnits motgångar. Men vilket som så har vi alltid haft varandra :) Dock så jobbar hon så det blir nog rätt lugnt ändå, vi gör så mycket roliga saker hela tiden ändå, så vi fortsätter i samma anda och firar med sånt som vi brukar göra och tycker om!


Och solen har gjort oss sällskap igen, känns ju superbra! Den har varit borta ett tag nu, men vi får hoppas att den kommer för att stanna nu :)

Jag vill ju trots allt bättra på min "bränna"

Och justja!  Jag var ju på Gatufesten igår också, med Malin och Anna.

Det var jävligt skoj, vi käkade middag först. Malin gjorde wokat som vi åt och åt av! Sedan bar det av Sundsvall, där vi körde runt i säkert en halvtimme innan vi fick en parkeringsplats. Vi skyndade oss iväg till Amy Diamond (!! ;S ) och lyssnade, men inte diggade eftersom jag i princip aldrig hört hon överhuvudtaget. Sen gick vi såklart till donken och käkade mer mat och vi besökte tivolit också, fyfan vad roligt med virvelvinden!!!<3<3

Och sen dansade jag och min sötnos till Sven-Ingvars! Wiho vilket drag! Vi hade sååå mysigt :)


Nä, vad säger ni? dags och lägga sig ute i solen igen?

ta hand om er :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards