Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Frida Lindberg - 30 juli 2008 21:12

Ja, och snart är den slut. Jag gillar det verkligen inte, för jag har haft en underbar sommar! Men jag har ju faktiskt mycket att se fram emot till hösten, BF!:) tjooo, vad roligt det ska bli!

Men först är det jobbajobbajobba som är kvar, så man får lite slantar till sedan. sånt diggar jag!


Och dagen började med en tidig morgon, väckte älsklingen min för att pussa lite på henne innan jag for till jobbet, sen blev det att köra iväg med min söta röda och otrooooligt tröga moppe till mitt jobb. Och ja, sen kan man väl sammanfatta dagen med att jobba och sen hem och äta och duscha. Och nu sitter jag som sagt här, har så jävla tråkigt. Har ingen aning vad jag ska göra alls, jag har ingen ork egentligen men... HUR ROLIGT ÄR DET ATT BARA SITTA? nej fyfan, egentligen skulle man ju ta sig i kragen och göra nåt. Men vad? Ahja, det ordnar sig alltid.

Det finns ju fullt av möjligheter bara man tänker till lite.


äh, jag går och lägger mig nu, så jag kanske är på bättre humör imorgon. Malin ska nämligen bjuda mig på restaurang, oh så mysigt!=D

Ja,och såklart så man orkar jobba imorgon, orka vara depp på jobbet. fysatan nej! Nej, bort med deppet nu fritiofa och va en gó och glá tjej!:)


I'm trying all the time, but now I guess I must try harder


GODNATT

Av Frida Lindberg - 30 juli 2008 06:17

jag jobbar och står i, tiden räcker inte till :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards