Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Frida Lindberg - 6 juni 2008 21:09

hejsan! Sitter just nu i tårar, jag har precis varit inne på Inas blogg och läst ett inlägg om klassen, kan inte alltmer än hålla med henne, jag älskar verkligen er alla, 9:4. Den stora familjen man har gått till i 3 år är snart borta, spridda över hela Sverige. All kärlek till mina 27 klasskamrater, ni som har funnits där, dagar då man har mått piss och dagar man har varit lyckligast i hela världen! Finns inte ord för hur mycket jag faktiskt kommer sakna er, för tro det eller ej. Ni betyder mycket.

Dock känns det som förändringen som kommer i höst, komma till BF, kommer att bli så superkul, i 3 hela år! Nya vänner, nya möjligheter, nytt av allt? Det kommer bli så otroligt roligt och jag är säker på att jag kommer stortrivas, känns som om det programmet är skräddarsytt för just mig, massa praktiskt, massa människor & massa kärlek?;p Och även fast det är jävligt långt borta, så tänk den dagen man står där med mössan på trappan? NU KOMMER DET GÅ SNABBT? racerfart antar jag, alla säger ju det. Dom tre åren på gymnasiet kommer gå skitsnabbt och man kommer ha jätteroligt, och säkert när jag kanske kollar igenom vad jag skrivit på min blogg och ser det här inlägget om tre år, så kommer jag minnas då jag satt här och precis skulle gå ut nian. haha, ganska coolt!:)


Ha det så bra och tare lugnt i värmen!

love fridis



MALIN<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards