Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Frida Lindberg - 8 juni 2008 18:29

duvet, jag litar på dig. Men inte hon, oops nejdu. aldrig,nej aldrig.

It's gonna hurt bad before it gets better


Nu är det verkligen inte långt kvar tills skolavslutningen! WOHO!

Jag toklängtar vilket jag tror att många andra också gör.


I helgen så har jag då inte gjort så mycket, jag var hemma i Fredags och tränade och tog det rätt lugnt efteråt. Sen i Lördags så åkte jag till Malin och vi åt massa mat och träffade en massa folk :) Sen blev det mys resten av kvällen.

Och idag, så åkte jag,Malin och Nora till Svartvik och solade och åt mat! Sen kom Ullis,Collin,Engman och Anna!:) Det var skoj. Solen sken och vattnet var skitkallt! Som det ska vara med andra ord. Sen åkte jag hem och fram tills nu så har jag sovit, duschat, läst klart min bok som jag nu har skrivit en recension på, så nu är ÄNTLIGEN allt skolarbete klart, sista uppgiften. Haha, jag kan inte säga att jag blir tårögd.;p Och imorgon är det skolgårdskonsert på Franzén. Najs, blir väl en låt eller två skulle jag tro. Vet inte riktigt när det börjar, kanske vid halv tio eller nåt sånt :) kom gärna dit!

 Vi ses imorgon? HEJSVEJS DITT LILLA LINGONFEJS:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards