Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Frida Lindberg - 10 juni 2008 21:55

jag kan inget göra, jag kan bara stå, se och höra. Jag får bara titta, tyst nu och bara titta när allt händer och sker


Idag har dagen flytit på utan problem, jag har varit på Vårkalaset. Blev ganska sugen på att sjunga men mja. Som ni säkert märkte så blev det ju inget.;p

Sen gick jag och Mallan hem och gjorde oss lite mat, sen åkte vi direkt till Landgrens bal, alla var så tjusiga! Var soffe pimpN? Sen gick vi hem och myste, såg lite på fotbollen. och nu sitter jag här,trött som aset!


Och ja, egentligen. är det inte alltid bättre att tala sanning, för bådas räkning? Jag mår i alla fall mycket bättre då, eller kan man dra en vit lögn då och då? Det finns ju alltid en risk att man kan komma på den personen;s

Uscha, nej inte ljuga. Eller vrida på sanningen,eller undanhålla nåt. Sånt är ju bara knasigt! Vet inte varför jag skriver det här, var bara nåt som ploppade upp i huvudet.

 nu äre bedtime snart, lång dag imorgon=) Puss


Jag klarar mig inte utan dig Malin. Jag gör allt för dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards