Alla inlägg den 3 november 2008

Av Frida Lindberg - 3 november 2008 14:34

åh,det känns verkligen som om jag bara sover och sover... vilket jag gör också! Den förbannade huvudvärken kommer och går hela tiden. Den vill aldrig göra sig vän med mig och bara försvinna.=/fy!

Men ahja, i övrigt då? Jo, livet rullar på med sina små hinder på vägen. Men inte stoppar det mig för det. Nej det njuts i fulla drag, och jag möter livets utmaningar varje dag och ger dom en omgång,jag menar; vem gör inte det? Jag älskar programmet jag har valt också, Barn&Fritid. Klassen är ju helt underbar, det är som min andra lilla familj:) Sen på köpet så fick jag en massa nya störtsköna kompisar som jag är med så ofta jag bara kan och busar osv! Ja, så man kan väl summera dagarna med att jag faktiskt leker och har skoj mest hela tiden, vare sig det är på skolan eller på fritiden och sånt är ju inte fel det heller;D


åh, nä. Eftersom jag mest latat mig hela dagen så ska jag nu träna lite, det behövs! Ha det bra!           Puss<3



Mina söta klasskamrater; Anna,Jessica och Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards