Alla inlägg den 21 november 2008

Av Frida Lindberg - 21 november 2008 16:40

fan vad skönt,nu har jag slutat. eller jag gjorde det för några timmar sen men ni fattar :) jobbat idag med, det var roligt. det var inte så många barn så gött vare! vi bakade,ritade osv. fast det var himla kallt ute vilket aldrig uppskattas av mig. tog mig en tuppis när jag kom hem, var så sjukt trött. tror jag håller på och bli sjukt. men det får banne mig vänta! det ska spelas imorgon och sen på söndag äre studiotid för mig och ekkin. hihihi=D

äntligen får vi börja med vår demo!


denna afton ska jag tillbringa med min familia först, åka på donken eller nåt och äta :) sen måste jag henka på och handla lite på coop, att pappor handlar åt sina tonårsdöttrar är inte alltid en hit vill jag lova. sen ska jag handla en stor(!!!) godispåse och ta med till ekkin. Man vill ju festa till det lite, hon bjuder ju på kaffe så då tar jag desserten;D ja, med andra ord så ska vi alltså repish.


äh, dags att klä på sig lite varma kläder och dra ut i vintermörkret!

SO LONG! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards