Alla inlägg den 20 november 2008

Av Frida Lindberg - 20 november 2008 14:57

vart ska jag börja? jag har börjat apu:n nu. det är trevligt, fast jobbigt. massa söta snoriga barn (jag är på dagis) som pratar på med en och tilltalar en som "fröken frida". det är gulligt! haha:) jag ska vara där nästa vecka med och sen blir det högsjögården. Hoppas på nåt litet extra där, så jag får nån liten slant i månaden. Men jag trivs, tur att man kan prata med en vettig människa då man är ute med KIDSEN,fast ja. prat och prat, vi får springa åt alla håll och kanter och ta hand om barnen, men det kämpas på! eller?;>

ja,vad ska man mer säga? heartbeat spelar på lördag, naaajs. det var längesen vi spelade, så jag ska dra till ekkin imorgon eftermiddag och repa. hoppas hon bjuder mig på en cappuccino med chokladbitar!!! det är sååååååå gooooott!<3  sen har jag inget planerat i helgen heller, förutom spelningen. jag vill satsa på utgång med jag tror det blir nästa helg ist, då med mademoiselle Ferrari! men nä, nu tror jag jag ska fortsätta ringa tandregleringen, dom svarar ju aldrig.


vi har haft våra stunder med varandra, och jag kan ju säga att dom inte varit positiva. Det är så mycket som jag har gjort fel, och jag försöker rätta till det. Men du måste ge mig en chans att visa vad jag går för?

Jag vet, det borde vara svårt. Men tänk såhär; det är ju faktiskt inte mig det här handlar om. Det är ni två. Jag vill prata med dig, vara din vän. Känna dig. Jag tror du vill samma. Lita på mig, tro på mina ord för jag tror på dina. och jag vill säga; Förlåt.

puss sötnos


 

What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards