Alla inlägg den 9 november 2008

Av Frida Lindberg - 9 november 2008 13:35

Det var en jätterolig helg, på fredagen var jag med therese hemma, vi åt godmiddag och sen kilade vi ner till ramvik och sjöng singstar med en himla massa folk! Therese har sången i sig vill jag lova;D  Ja,sen tog jag&Mattson bussen in till stan. Han kilade iväg till Volontären för lite partaj medans jag blev mött av malin och marika. Vi åkte på lite fest,dock var det inte så roligt så vi drog ifrån vårt lilla sällskap och åkte vidare på andra äventyr. Det dansades skrattades och pratades och hade sjukt roligt!=D tack för kvällen!


I lördags blev det filmkväll först hos hanna, det var jättetrevligt. Synd att dvdn hackade bara. Sen kom svenssonsvensson suget och jag&mallan åkte hem till moi och checkade på galningarna i vivalla. Det var skitskoj.;p


Ja,helgen var jättehärlig, tack för sällskapet flickor&pojkar:)

puss


you know what you feel so dont lie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards