Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Frida Lindberg - 21 mars 2008 09:37

Calm your heart, I am here right behind you.

 Allting som händer just nu, är väl lite för mycket för mitt huvud.

Ändå försöker jag ta det dag för dag.

Är det nån som har nåt förslag på hur alla saker i huvudet ska försvinna

typ, en liten stund bara? well, i'll survive!

Det känns så jävla skönt att man kan prata med sina vänner,

och såklart Dig. Att det finns nån att gråta ut mot, sånt kan betyda mycket i såna här stunder.

Haha, sitter här och tänker på vad en nära kompis sa till mig häromveckan, när allt var pang i mitt huvud, och det får mig att le som bara tusan.=)

Det gav mig ett hopp om att allt kommer att bli bra, kanske inte idag, imorgon men sen, when it's You and Me.     lifehouse, king.


Cause it's you and me and all of the people
With nothing to do, nothing to lose
And it's you and me and all of the people and
I don't know why I can't keep my eyes off of you

All of the things that I want to say
Just aren't coming out right
I'm tripping on words, you got my head spinning
I don't know where to go from here

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards