Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Frida Lindberg - 24 mars 2008 11:29

alltså, hur kan allting förändras så förjävla snabbt på bara en vecka?

Jag fattar det inte,och jag ska inte ljuga; jag saknar dig tamejfan varenda jävla dag och det går ju inte en sekund utan att jag tänker på dig

vi har ju haft det bra, trots allt. Vi skulle ju göra allt tillsammans.

Klart att det går om man vill, men då måste man försöka. försökförsökförsök! haha, så fort jag mår skit nu, så tänker jag ju på dig. men då försöker jag fokusera på det bra som vi har haft; när vi satt vid ån, pratade och försökte putta i varandra i vattnet, och senare när vi satt på stranden och du ville bjuda damen på middag. eller; Europe, 6/7-2007, when lights go down, I see no reason for you to cry..(jag är din så länge du vill ha mig) we've been through this before.

Haha, när vi firade 3 månader, du skulle lura iväg mig och jag hade ingen aning om vart, vi gick och vi gick och tillslut tappade vi bort oss. Haha sen när du skulle kissa just inne på bowlinghallen, så fattade jag. och sen åkte vi upp på vårdkasen och tittade på utsikten och pratade en massa, sen det där med pimplande behöver jag nog inte ens nämna för dom som inte var med.;p

Eller när jag åkte till Kreta, jag fattar inte hur vi klarade oss utan varandra i en vecka utan telefon, internet eller nånting! Men då jag väl kom innanför dörren så sprang vi in i  varandras armar och höll om varandra läääänge. Du hade varit så nervös så du hade sprungit och kissat hela tiden. hihi.=) Sen fick jag mitt halsband, haha det som jag aldrig tog av mig.

Det var ett magiskt ögonblick för båda.


det jag menar är, hur kan allt hända så snabbt? Att det kan bli såna förändringar, man älskar nån så innerligt att man kan dö för den, och så blir det så här jävla fuckedup? Trodde framtiden låg framför oss, men just nu har jag inte fått det bevisat. Jag hoppas innerligt att det blir så, inte nu, men snart. vi har kämpat genom allt du&jag. Vi lärde oss att öppna varandra. Ska vi slänga bort allt det? Jag vill bara hålla om dig, trösta dig. jag känner dig, jag ser på dig att du orkar lika lite som jag. Att det inte finns mycket kvar. Jag vill,men jag vet inte hur. Jag älskar dig lika mycket fortfarande, och allt jag vill ha är ett slut på det här. Lika mycket som du? För jag orkar inte mera nu. Du är nog den enda jag kan prata så mycket med, är det så fortfarande?


You’re not alone, together we stand
I’ll be by your side, you know I’ll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There’s no place to go, you know I won’t give in
You’re not alone, together we stand
I’ll be by your side, you know I’ll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There’s no place to go, you know I won’t give in

 Keep holding on
Cause you know we’ll make it through, we’ll make it through
Just stay strong
Cause you know I’m here for you, I’m here for you


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards