Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Frida Lindberg - 22 mars 2008 14:56

Jaha, idag har jag varit på kalas. Lilltuvis fyllde 1 år, och hon var pimp denna dag! sjukt söt unge.Haha, man ju tänka att min Milla kommer se lika söt ut, och sånt är ju alltid trevligt!

jag är verkligen skittrött och skithungrig, men vadfan... det blir ju säkert bättre ikv. typ komma bort ett slag, ska bli jävligt skönt. Och jag längtar sååååå mycket tills på tisdag, kom hem kom hem din lilla skit!;p

Känns som att på tisdag så kommer livet bli mycket lättare, då har man nånstans att ta vägen. Typ rymma? På tal om att ta vägen nånstans, måste ju åka till sundsvall till veckan. hatar klänningar, USCH!


Kändes jävligt skönt igår, när jag pratade med ylva, hon finns i alla lägen!

Vi pratade en himla massa, och vi var väl båda rättså depp. Men det som tröstade var att vi "planerar" en resa till en söt stuga nånstans typ. Höhö, give me money!

Sen har det gått upp en massa ljus för mig, även om det är jobbigt som fan så äre ju sant. Dom har ju rätt. Egentligen är det ju det enda rätta. Men ah, det rätta är inte alltid det lätta. Men vi får se hur det går. Först måste jag som sagt göra en sak som jag har velat göra länge och äntligen fått ett jävlar anamma för. Kommer nog bli jobbigt i början, men med hjälp från dom som bryr sig om mig så går det nog bra.


haha, om ni orkat läsa det här, så tack så mycket för er uppmärksamhet!;D

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards