Alla inlägg den 13 april 2008

Av Frida Lindberg - 13 april 2008 14:12

helgen har varit skitmysigt! jag har garvat sönder mig själv men ändå finns det mer skratt och hämta. :) sånt är alltid bra, då är man glad.

jani, i fredags då kom Linnéa på besök, HON ÄR HEMMA! det var ju jävla kul, jag saknar henne så himla mycket. Hon har funnits för mig så länge så..

ja, och sen igår då var jag med ylva först, sen blev det en mycket snabb snabbvisit hos malin, sen gick jag till Ekkin där Ekkin&Co väntade, det var jävligt kul där, synd att jag och ylva inte kunde stanna. för tro mig; DET HADE VARIT SÅ MYCKET BÄTTRE!;D ahja, det var jävligt skoj hos Ekkin iaf, som vanligt! sen blev det en lång vandring upp till kackela, till ingen nytta. det var skittrist där. så jag och ylva traskade hem och poppade en massa popcorn och myste  ner oss i sängen, tvn var vår räddning!

Och ja, nu sitter jag här. Funderar på när jag ska ta mig i kragen och göra massa skolarbete... det får nog vänta liiiiite till.

sen är jag ledig imorgon, så jävla najs! och jag längtar somfan till nästa söndag, gig!:) heartbeat är på g


PUSSIS DIN SALTGURKA

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards