Alla inlägg den 29 april 2008

Av Frida Lindberg - 29 april 2008 17:44

hah, jag vet att jag inte har varit bra på att skriva överhuvudtaget, men solen är ju framme! Dags och passa på, nu då den har varit borta från oss så himla länge.

Hänt nåt nytt? Nja, skulle väl vara att vi har fått lite spelningar och spelat också vilket alltid är jävligt skoj!=D

Sen har jag köpt skor till balklänningen och fixat skjuts. naaaajs! Nu är det bara att invänta daaaagen!

Ska bli ganska skoj men ja, ett tag kvar somsagt...

Och imorgon nalkas Valborg, vad ska då göras?

Jag ska ha finbesök av Linnéa och hennes vän Jonas, sen bär det av in till stan och träffa allt finfolk!=) Och sen, vad jag har förstått, så ska jag testa kondomer, lärorikt vill jag då lova!!! man är lite exalterad, får se om jag får på mig dom, om dom finns i min size liksom. Hoppas allt blir skoj imorgon, jag har då förberett mig på det i alla fall. Vi ses imorgon allihopa!


love

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards