Alla inlägg den 14 april 2008

Av Frida Lindberg - 14 april 2008 16:31

Hej på eder alla!

Ja, nu vet jag fan innebörden av att kämpa! Jag tror och hoppas, att nu kanske det lönar sig. Jag menar, haha. jag ska ju inte ge upp mitt kämpande, man kämpar ju sig igenom hela livet. Men nu känns det bra att det lönat sig. ahja, allt löser sig. :)

Och förresten, vem ska till Gatufesten 5 Juli?! Håkan,motoboy och massa annat gott! henka på förfasen!:)

Ja, usch och fy vad jag pluggade igår, helt stört att jag faktiskt också kan slå mig ner och vara duktig och arbeta på. duktigtduktigt! Men sen blev det lite avkoppling, jag såg en film och lyssnade på massa mysmusik. Sen fick kvällen/natten en helt oväntad vändning och jag åkte in till stan strax efter tolv för att vara med malin, det var sjukt najs.<3 Ja, och nu idag så sitter jag då här, jag har varit duktig idag också och pluggat klart kemin, nu är det bara den feta uppsatsen kvar på tekniken som är kvar. och  vartfan ska man börja? det är ju inte ens kul!;o Snacka om att jag verkligen inte kan hitta inspiration, och sånt gör allt jävligt mycket jobbigare! Men ja, jag kanske ska börja nu, när jag väl sitter här och skriver?


Adjö och hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards