Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Tisdag

Av Frida Lindberg - 15 april 2008 21:08

Idag har allting passerat utan problem. Det har varit en skön dag med mycket sol och prat. Det var nån VÄLDIGT tråkig gubbe på skolan, han var från försvarsmakten eller nåt och han var ju helt borta karln! Det verkade ju som om han inte hade en aning om vad han hade där och göra. Så den där 1½ timmen som han stod där, hade jag jävligt tråkigt. Men sen blev det maaat, och fybubblan. Kantarellsoppa,tjock och äcklig huvvaligen. Det värsta jag ätit på länge alltså. Men sen blev det ut i solen och glassa på. Otroligt skönt. :)

Sen blev det Sundsvall med Malin, vi tittade på balklänningar till mig och presenter till Noel,Ida och Elin. :) Vi hittade en skitfin klänning, eller ja två men det var en som riktigt "klickade" för mig.;D Men ingen present till Noel blev det, men jag ska nog köpa ett par svarta converse till Noel, slå ihop det med Lina. Det blir nog bra, herregud pojken har ju allt redan!

Hoppas att det blir den klänningen jag hittade nudå, att ingen annan ska ha den, och sen vill jag ha dom söööta röda skorna, det är Fridas!=D

 haha, Jag har varit en riktigt duktig flicka och faktiskt fortsatt med teknikarbetet, helvete vilken tid det tar, finns ju hur mycket kvar och skriva om. Rätt jobbigt men det lönar ju sig eftersom det är slutbetyget det hänger på!


Men nu ska jag fortsätta med mitt, dvs lyssna på musik och bara slappa.

HEJS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lindberg - 23 januari 2009 14:35

nu är det dags att avancera vidare till en annan blogg, jag hoppas mina läsare följer med mig även där:)   puss och tack för mig bloggagratis.se!   http://fridolfandersson.blogg.se ...

Av Frida Lindberg - 22 januari 2009 12:04

Mhm, gött med sovmorgon!=D  Sitter i skolan nu, magen full med pannkakor och halsen är tränad efter en såååånglektion,lalalala! Nu har vi engelska i två timmar~rast~ en timme svenska. KUL! Sen när jag kommer hem måste jag städa huset, eftersom det k...

Av Frida Lindberg - 21 januari 2009 21:09

Jäklar vad trött jag är, känner det nu när jag satte mig ner. Det har varit full rulle hela dagen! En massa pluggande, där vi började med nåt stort arbete kallat "vägen till den jag är". Det verkar spännande så det ser jag fram emot. :) Sen hade vi s...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 19:20

noel lindberg(Noel ville skriva sitt namn) Och nu ska ska det duschas, ha en trevlig kväll!=D ...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 16:58

Gómat blev det i alla fall, mästerkocken själv om man får säga så!;D Noel verkade tycka om det i alla fall!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards