Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Torsdag

Av Frida Lindberg - 24 april 2008 15:03

jag vet, jag har varit lat och inte skrivit på evigheter känns det som!

Men ja, mycket har hänt sen dess. Haha, jag har haft fullt upp kan man säga. :) Allting som hänt har varit bra, sånt är najs. Jag har varit ganska mycket med mina älskade vänner, och ja, eftersom dom har sån stor del i mitt hjärta så äre såklart att dom tar mycket tid.;>

Sen har jag varit mycket med malin, det har varit trevligt.^


I helgen ska jag nog ut med Emelie, det var ett tag sen. Men det ska bli skönt. Få lite annat och tänka på, behöver det just nu. Och det känns som om jag inte roat mig på evigheter(vilket nog är sant!) sen på fredag ska jag ju grilla.justja Haha, om min moppe vill lära sig och brumma framåt och inte stå helt stilla... Ja, sen får vi se om jag sover nåt inne i stan i helgen överhuvudtaget. Just nu ser det inte så ut. Menmen, hoppas det löser sig. :) Och imorgon ska jag och Elin spela på skolan, det är nåt jubileum om att skolan är 41 just, det inte 40 utan 41! stört.

Det är väl för att skolan ska läggas ner sen eller nåt... Men ja, spela är alltid kul. Men jag önskade att vi fick köra lite roligare låtar än dom det ska spelas, jag är hyfsat less på dom.

 Sitter och pratar med Lisa nu, fan! hon får banne mig ta och komma hit i sommar, annars blir det ingen skojig sommar.. hon kommer ju alltid hit!

vi får hålla tummar och tår för det!=D


 nu ska jag iväg och läka min söndertrasade själ


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lindberg - 23 januari 2009 14:35

nu är det dags att avancera vidare till en annan blogg, jag hoppas mina läsare följer med mig även där:)   puss och tack för mig bloggagratis.se!   http://fridolfandersson.blogg.se ...

Av Frida Lindberg - 22 januari 2009 12:04

Mhm, gött med sovmorgon!=D  Sitter i skolan nu, magen full med pannkakor och halsen är tränad efter en såååånglektion,lalalala! Nu har vi engelska i två timmar~rast~ en timme svenska. KUL! Sen när jag kommer hem måste jag städa huset, eftersom det k...

Av Frida Lindberg - 21 januari 2009 21:09

Jäklar vad trött jag är, känner det nu när jag satte mig ner. Det har varit full rulle hela dagen! En massa pluggande, där vi började med nåt stort arbete kallat "vägen till den jag är". Det verkar spännande så det ser jag fram emot. :) Sen hade vi s...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 19:20

noel lindberg(Noel ville skriva sitt namn) Och nu ska ska det duschas, ha en trevlig kväll!=D ...

Av Frida Lindberg - 20 januari 2009 16:58

Gómat blev det i alla fall, mästerkocken själv om man får säga så!;D Noel verkade tycka om det i alla fall!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards