Alla inlägg under april 2008

Av Frida Lindberg - 9 april 2008 16:37

uscha, vilka hosta man har fått! Sånt gillar inte jag, jag är alltid sjuk!

ja, för att summera gårdagen, eftersom jag inte skrev nåt, så lyder den; vakna,tjejmässa,Sundsvall med Emelie, tandställning,Soffe,Hem,sova!:)

rätt bra dag. Men jag är trött som aset, sover aldrig känns det som. alltid är det nåt som strular. Och det är rätt korkat att * tror att allt * gör påverkar mig och trycker ner mig, men då har du fel! DET GÖR MIG STARKARE!

Det är bara * som inte lärt dig att använda det negativa och vända det till nåt positivt.


Och Dagen som varit har ju varit rätt bra den med!:)

jag missade bussen så då fick jag en liten sovmorgon där då, sen på skolan träffade jag alla mina coola kompisar och snackade och busade som vanligt!

Och en sak säger jag! GRYMMA! oh,stekheta. ah, nu var det sagt. eller ja, skrivet men ändå!=D Sen åkte jag och Källman bussen hem och pratade lite och jag fick lite nytt byaskvaller, eller ja. Byaskvaller var det väl inte, eftersom det handlade om stadsbor men aa. Och jag tror jag alltid ska sitta med källman i fortsättningen, det var asnajs! vi liksom, mja det var najs helt enkelt. Men källman är rätt bra när det kommer till kritan.

Men iaf, nu är jag barnvakt, min lillebror är bäst! noppepoppe hallontroll.<3<3<3 Tror jag ska plingalinga kjelle sen, hmmm. ahja.

Nu ska jag ta tag i allt och göra lite middag, jag är hungrig! OCH FÖRRESTEN; alla tycker jag har blivit så grymt mycket sötare med tandställning, tom snygg!;o gosse, inte illa komplimanger(om det nu räknas som det???)


PUSS HEJ MIN LINGONTJEJ


Av Frida Lindberg - 7 april 2008 19:39

11.15 spelar heartbeat på parketten och 08.10 spelas några andra riviga låtar!

kom dit vettja!=D


sen idag, har det varit en ganska soft dag, dock jävligt kall

puss!

Av Frida Lindberg - 5 april 2008 09:58

vilken dag alltå, mycket spring heela dagen. Men det var ju najs ändå!:)

ja, jag sov ju somsagt hos ylva, det var jävligt mys. jag sov som en stock. Nåt som inte har hänt sen vettefan! sen blev det att traska ner till badhuset och bara gosa ner sig i bastun(SJÄLV!) så tro inget annat när jag säger gosa. Sen träffade jag Malin, det var skönt. Hon är, ja hon är Malin. Ja, iallafall, det var bra. Jag gick hem till Mona&Ylva sen, där jag och ylva gjorde kyckligtaco, så sjukt underbart gott och jag åt som en häst! Sen bar det av ner till videoteket där vi skulle möta Ekkin,Elin och Ina. Vi skulle ha filmkväll,det var skitmysigt! sen träffade jag en hel hög andra ungdomar på videoteket som denna afton tänkte satsa på en mysig filmiskväll. Bla soffepropp,tjofftjoff! sen blev det en vandring hem till Ekkin ochtittade på nån rysare, den var faktiskt bra och läskig,nåt som jag inte brukar tycka när jag tittar på såna äckelfilmer! Men den var bra, och sen kom ylvis och mötte mig, vi satt vi datorn ett tag och sen sov vi och jag har fått en pojkvän, Sk Svante den lurvige, han myste med mig hela natten, den lille fisen. han är en riktig sötfis även om han jamar ganska ofta!!!(han är en katt).

End of story nu skulle jag tro.. kort summerat; hela lördagen var soft.

 mysig,rolig,läskig,varm,het,sömnig,BRA!

Pusshej leverpastej alla era saltgurkor! Kommentera sleepyheads, annars är ni rätt tråkiga, aaaa KISSES OOH!


;s

Av Frida Lindberg - 3 april 2008 14:54

jag tror jag har blivit så jävla lurad. Inte för att klanka ner på mig själv,men faaan jag har ju varit sjukt korkad! Jag tror jag har blivit lurad så länge, jag har blivit blind helt och hållet. helt sjukt. Att jag kunde låta det gå så långt egentligen. jag förbereder mig för den dagen allt kommer välla fram, den kommer snart.. och hur mycket jag än förberett mig så kommer jag och falla sönder. Jag skulle lyssnat från början, på er vishet. Men jag var för naiv. tack för att ni har förlåtit mig. Jag ska ordna det här nu, hur mycket smärta det än kommer kosta, och ni kommer vara där. Ni kommer hjälpa mig att klara av det här, fan vad jobbigt, men ni kommer hjälpa mig.

 förlorar man nån står man tusen åter. 


och vännen, det spelar ingen roll vad det är, jag kommer alltid finnas för dig. Du betyder så mycket för mig, jag vill inte se dig ledsen. Jag gör allt för dig, det vet du. Du ger mig inga mer problem än dom jag har och dom kan jag klara av. Du behöver stöd, det är jobbiga tider, men vi ska klara det här gumman. <3 jag  och många andra finns vid din sida när det är jobbigt, du kan prata med oss, dina nära och kära. Vi älskar dig!


och ingenting kommer bli sig likt efter inatt, jag ska hitta min skatt och jag ska våga nu. och inte fega mig ur. Ni kommer alltid finnas där!<3

Av Frida Lindberg - 1 april 2008 20:20

ja,hejsan!(: haha, gud vad jag har känt mig skiitknasig idag. helt crazy!

klassen har suttit och snackat en massa minnen, från första dagen typ... Sjukt underbar klass man har ändå, vi har delat mycket. haha!:)

 Också pratade vi om att HåkanH och mando diao kommer till gatufesten! det är ju asnajs! iih, man längtar!


Ja, imorgon äre skola. men det är rätt divertido för vi brudar har reptid istället för lektion, så vi ska ösa järnet tills tisdagen kommer!=D det ska bli riktigt festligt, jag längtar. och sen om det är nån som vill hitta på nåt i ca: 2 timmar så äre bara att höra av sig, och sen är det verksta'n, yippie!

sjunga, lalala!<3 dessutom, tycker jag att ni ska läsa det här nedanför, för mig är den ganska självklar, men det är kanske för att jag känner igen mig lite. läs även om den är lång.:) 


Det var den underligaste av saker
när hon kom genom regnet som en ängel på vift
och var det nåt som jag behövde så var det en ängel på vift
för jag hade aldrig känt mig så fel
som jag gjort det här året och den här festen var bara ännu ett fel
tills hon kom genom regnet och drog sin hand genom mitt blöta hår och sa:

Du kommer aldrig mer vara ensam,
aldrig mer den där hemska känslan
Ingen kan nånsin nå oss här
Du kommer aldrig mer vara ensam,
aldrig mer den känslan

Så vi lämnade festen och körde i hennes bil
genom natten tills vi stannade vid en sjö
och där gjorde vi allt det snuskiga i det blöta gräset
medan solen gick upp
”jag är så trött på mina vänner och allt vi alltid
gör och allt vi aldrig gör
jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt och
köpa mig ett nytt med någon som dig”

Och vi höll ihop hela sommaren och hösten,
sen blev det som det brukar bli,
en skitsak växte till något stort
och vi bråkade om saker ingen av oss förstod
Och nu är det sommar igen och såklart kan jag
inte låta bli att sakna dig
när jag tänker på hur vacker du var
då du kom genom regnet och sa:
Du kommer aldrig mer vara ensam


godnatt gott folk,tack för att ni tittade in.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards