Alla inlägg den 4 december 2008

Av Frida Lindberg - 4 december 2008 20:54

ja,vad har hänt på senaste? hm,jag har haft praktik osv. jag fixade mitt ett litet jobb idag,varannan helg=) i like it! jag var verkligen peppad och skriva en massa saker när jag loggade in här alldeles nyss,men nu har allt försvunnit. Antagligen för att jag äär trööött, som alltid. jag började 7 i morse och slutade halv 5. Jag tycker faktiskt lite synd om mig. Men som Batman sa till mig; Nu vet du hur det är att vara vuxen.

Haha, jo jag har fått mig en inblick i deeet nu!  nä, jag orkar faktiskt inte skriva nåt mer för tillfället, orken finns inte. Men jag kan ju säga nåt litet onödigt vetade, jag ska åka in till stan imorgon och handla alla julklappar. Jag hoppas på att få med mig therese=))

GODAFTON.

Ovido - Quiz & Flashcards