Alla inlägg den 26 december 2008

Av Frida Lindberg - 26 december 2008 20:21

fyfaaan, jag är så trött. blä, har knappt sovit nånting. Men, ändå så hade jag ork för lite shopping med Ylva idag :)

Jag hittade;
En blus

Byxor

Pälsjacka

Skinnhandskar

Klänning

Tights

Jag kom med andra ord inte tomhänt ifrån stan! Efter lite shopping blev det gofika på waynes, med loka och toast. smaskens! Men jag och ylva tyckte inte det räckte så vi gick hem till henne och drack en massa kaffe och åt lakrits. Och igår vart det lite partajande med fina människor, haha :) Alltid roligt. Nu är det en ny kväll och jag sitter och funderar lite på vad jag ska hitta på; utgång? Skoteråkning? Vem vet? Jag vet i alla fall att jag ska titta klart på mina två osedda Lword avsnitt! Gud vad jag älskar den serien.


Ha en trevlig kväll och ta det lugnt därute,     puss

Ovido - Quiz & Flashcards