Alla inlägg den 14 december 2008

Av Frida Lindberg - 14 december 2008 19:49

some people search the world to find true love


dagen har tillbringats med att sova,skriva klart mina rapporter och shoppa på birsta!:) jag hittade en massa gott och blandat, lite saker till julafton med.

Imorgon är det skola, och jag måste faktiskt säga att jag längtar! Alla kompisar, en fast schema(!) och på toppen av det; JULLOV! Hur great är inte det? Fast jag har ingen aning om vad som händer på jullovet, förrutom jobba och fira nyår. Fast nyår är ju inte heller planerat nåt, så i värsta fall kanske man blir hemma?! Illa säger jag bara. Vi får se hur det går, ni får uppdatera mig om det händer nåt spännande:)

 jag vet, jag har blivit dålig på att skriva, igen! Men jag har varken haft ork eller tid till att sitta här och skriva inlägg efter inlägg,rad efter rad. Men jag hoppas dock att ni nöjer er med det lilla jag erbjuder för tillfället, det kommer bli bättre, I promise!


Därmed säger jag NattiNatti!:*


DU FÅR MIG UR BALANS


Ovido - Quiz & Flashcards