Alla inlägg den 27 december 2008

Av Frida Lindberg - 27 december 2008 15:42

Måste komma med två saker här som jag tycker är riktigt stört.

Det första är, som säkert alla också ha sett i tidningarna; Blondinbellas påhopp på Karl Bertil Jonsson.

Dom flesta vet kanske att det programmet brukar sändas på julafton och hon tycker bland annat att han är en fullkomlig idiot som tar dom rikas paket för att ge till dom mindre lyckligt lottade. Då vill jag ju bara säga att denna flicka verkar ju aldrig ha gett nånting ur egen ficka, och hon tycker själv att ska man ge nåt till nån så ska man ge det för egna pengar. Nåt som hon dock aldrig verkar ha gjort, en sån brat som hon faktiskt är. Ni får ursäkta men nåt mer korkat inlägg går inte och hitta för tillfället. Vakna upp och inse; alla får inte det dom pekar på.


Och för det andra; Påvens jultal! Är det bara jag som tycker att jämförelsen med att homosexualitet är lika hemskt och farligt som klimatförändringen är sånt fruktansvärt sjukt upplägg så det finns inte ord för det? Vartfan är världen på väg?

Ah, nu har jag fått vädra ur mig lite av världens all dynga.

Och såklart;detta är ju mina åsikter,ingen behöver dela dom med mig.


Ovido - Quiz & Flashcards