Alla inlägg den 29 december 2008

Av Frida Lindberg - 29 december 2008 20:25

promenad med syster, ätit massa choklad och frukt & nu väntar tvn :)

myskväll ikväll! Imorgon kommer mina planer och nyårslöften inför 2009.

Och vissa undrar säkert varför i hela friden inte lägger ut dom på själva nyår? Ja, svaret är; vem har tid då,egentligen? Inte jag i alla fall=D


ha en gókväll med massa gott och take it easy


loveu!

Av Frida Lindberg - 29 december 2008 16:52

Idag blev det klippt! Jag tyckte det blev himla tjusigt. Och det är ju alltid lite kantigt och sånt i början när man klippt sig,men det växer ju till sig. Nu funderar jag på att dra några färgglada slingor i luggen. Och frågan är; Blev det snelugg eller raklugg?;p


Förutom klippning idag så la jag även pengar på ett nytt underställ. Det var välbehövt med tanke på att jag är ute och rör på mig i vilket nu har blivit 2-3 timmar per dag. :) I FEEL GOOD!


nu ska jag och pappsen käka kyckling och pommes, mums!

 see ya later alligator.          :*


you're a cutiepie

Ovido - Quiz & Flashcards