Alla inlägg den 30 december 2008

Av Frida Lindberg - 30 december 2008 16:57

Med en mage full med godis,läsk,kakor och mat så sitter jag här och diggar lite Alice Cooper-School's out. Haha, den låten har jag  verkligen fastnat för. Fast det är ett tag innan man kan sjunga; "schools out for summer"

Men nej, inte tänka på sommarlovet. Jag har ju faktiskt en hel termin kvar,WOW.


Nä,fasiken. Ikväll blir nog en liten promenad,en varm dusch och sen blir det nog att krypa ner i sängen och kolla på en braaa film :) Nån som har ett filmtips så får denne gärna dela med sig, jag har ju hört att The  Notebook är bra men jag har dock aldrig tagit mig i kragen och tittat på den.


Imorgon blir det dans!



puss


Av Frida Lindberg - 30 december 2008 12:33

Och ja,här kommer mina planer och nyårslöften inför två tusen nio;

* Fortsätta träna som jag gör,fast mer intensivt!

* Sluta äta massa gotta på vardagarna.

* Sluta älta en massa saker från det jäkla förflutna!

* Sthlm med Ylva.

* Peace' n love festivalen.

* Urkult med Linnéa.

 * Och självklart ska jag leva loppan och må precis så gott som jag gör just nu. Livet leker, jag mår underbart och jag är fri som en fågel!


Visst,löftena är väl vad man kan kalla för klyschor. Men jag kan faktiskt inte komma på nåt annat för tillfället, och jag lever ju en ganska spontant liv!  Men jag skulle nog tro att det faktiskt kan komma att slinka in nåt till nyårslöfte eller plan här imorgon också. Vem vet?


Idag just nu för tillfället, så ska jag åka till mormor för att äta massa kakor och mat! Och jovisst;Umgås såklart!;D


take care, love



Ovido - Quiz & Flashcards